پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 205065
سرمربي لب تر کند ترابي به پرسپوليس مي دهيم
تاریخ انتشار : 1395/03/08 09:04:21
نمایش : 1929
مديرعامل باشگاه سايپا گفت: رفتن ترابي به پرسپوليس به تصميم سرمربي بستگي دارد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، رضا درويش در خصوص نحوه انتخاب حسين فرکي به عنوان سرمربي تيم فوتبال سايپا، گفت: از گزينه‌هايي که داشتيم برنامه گرفته بوديم و اين برنامه‌ها را به هيئت مديره ارائه کرديم که نظر آنها روي حسين فرکي بود. به همين دليل از او دعوت کرديم که در حضور هيئت مديره برنامه‌هايش را توضيح دهد و در نهايت مورد تأييد باشگاه قرار گرفت تا روز چهارشنبه که جلسه گذاشتيم و قرارداد امضا شد.

وي درباره اينکه آيا باشگاه سايپا هدفي بالاتر از کسب سهميه آسيا هم دارد و اگر حسين فرکي نتوانست نارنجي‌پوشان را به اين هدف برساند قابل قبول هيئت مديره خواهد بود يا نه، اظهار داشت: نظر ما در باشگاه اين است که سهميه ليگ قهرمانانان را بگيريم و در صحبتي که داشتيم برنامه همين است. اگر تيم نتايج خوبي گرفت و سهميه نگيرد، تاحدودي قابل قبول است، اما درباره اين مسائل بايد در کوران مسابقات قرار بگيريم و بعد صحبت کنيم. در مجموع سياست‌گذاري کلان باشگاه براي کسب سهميه است.

مديرعامل باشگاه سايپا در واکنش به اين مسئله که در ليگ پانزدهم هم سياست‌گذاري باشگاه کسب سهميه آسيايي بود، اما دو صدايي بودن هيئت مديره و اختلاف مديرعامل با سرمربي تيم مانع از کسب نتايج خوب شد، خاطرنشان کرد: به همين دليل بود که از فرکي خواستيم برنامه‌هايش را در هيئت مديره ارائه بدهد و اگر مورد موافقت قرار گرفت، قرارداد ببنديم. براي اينکه حرف‌مان يکي باشد اين کار را انجام داديم و اکنون هم حرف هيئت مديره بسته شدن تيمي يکدست جوان، با اخلاق و کارآمد است.

درويش در پاسخ به اين سؤال که تکليف مهدي ترابي براي حضور در پرسپوليس چه شد و آيا باشگاه سايپا رضايت‌نامه اين بازيکن را صادر خواهد کرد يا نه، گفت: درباره ليست بازيکنان قرار شد فرکي روز شنبه همه چيز را به باشگاه اعلام کند. درباره رفتن ترابي به پرسپوليس سرمربي تيم بايد تصميم بگيرد، چون وقتي او قرار است در طول فصل با بازيکنان کار کند، خودش هم بايد درباره انتخاب بازيکنانش اختيار داشته باشد.

وي در خصوص اينکه آيا قرارداد فرکي با سايپا ميلياردي است، تصريح کرد: فرکي درباره قيمت هيچ صحبت نکرد و وقتي مي‌خواستيم قرارداد امضا کنيم، قرارداد سفيد امضا کرد و گفت هرچقدر که خودتان مي‌خواهيد بنويسيد. موضوع قرارداد او در سپاهان هم از سوي خليليان و هيئت مديره سايپا تکذيب شد و گفتند که چنين چيزي صحت ندارد.

منبع:تسنيم

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html